torsdag 21 juni 2012

Welcome

Om ni är helt förvirrade, så är det okej. För jag har haft en blogg nyligen med samma namn. ClarasLilla. Men jag behövde en ny start. Så här är jag. Den här gången hoppas jag på en dundersmäll.
Men ni som inte känner mig, här är en ifyllningsgrej till er! :)



1. Vad heter du? Clara
2. Hur gammal är du? 15 år
3. Vart bor du? Dalarna
4. Hårfärg? Blont
5. Ögonfärg? Mörkblåa
6. Hur lång är du? 175 cm
7. Kär?  Nej
8. Singel eller upptagen? Singel
9. Hur många har du kysst? Hahaha jag har ingen aning?
10. När och vem kysste du senast? Thats a secret!
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Nej haha!
12. När hade du senast sex och med vem? .Öh.
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? Typ en månad kanske?
14. Dumpat någon? Ja
15. Blivit dumpad? Ja
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Kille i mitt fall som är underbar.
17. Vad har du för mobil? Samsung Galaxy Ace
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Köpa Jeffrey Campbell skor.
19. Favoritland? Typ USA
20. Favoritfärg? Rosa, aprikos
21. Film? Twilight
22. Bok? Elsas mode
23. Killar eller tjejer? Killar
24. Vad gillar du mest med dig själv? Mina ögon
25. Vad gillar du minst med dig själv? Att jag är lång
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - Mamma 
27. En person du älskar - 
28. En person du hatar - Finns många personer jag ogillar
29. Ut och festa eller myskväll? Myskväll!
30. Saknar du någon just nu? mm.
31. Vad är det bästa som hänt dig? Att jag fick åka till USA
32. Beroende av något? Nä
33. Ditt livs största misstag? Det håller jag mig för mig själv.
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Taylor Lautner! 
35. Har du några tatueringar? Nej
36. Piercingar? Hål i örat?
37. Vem är mest lik dig? Min bror Johan
38. Har du någon förebild? Bethany Hamilton
39. Vad ska du göra idag? Baka
40. Vad är det värsta du vet? Elaka människor
41. Vad är det bästa du vet? ...
42. Vad åt du senast? choklad
43. Vad vill du ha just nu? EN biljett till USA
44. Vad köpte du senast? Shorts
45. Vem är din favorit kändis? Taylor Lautner
46. Vilken är din favoritställning? Va fan?
47. Tränar du? yeess!
48. När går du och lägger dig? Nu under sommarlovet typ 12 eller 1
49. Vad är klockan nu? 17:04
50. Är du nöjd med ditt liv? Ja! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar